Gatim

duminică, 6 martie 2011

Friptura de porc cu marar

Ingrediente:
1,5 kg pulpa de porc degresata
3-4 linguri de ulei
un varf de lingurita praf de ghimbir
sare, piper
3-4 catei de usturiu
1 lingura de mustar frantuzesc, boabe
1 pahar de vin alb
1 cana de apa
si sos de marar
Nu va mai repet cum se face sosul de marar, pentru ca il gasiti.
Intr-o oala, se pune uleiul la incins, pe aragaz. Cand uleiul este incins, pun halca de carne si o prajesc putin pe toate partile, pana isi schimba culoarea, ca sa se sigileze si sa ramana toate sucurile in ea. Adaug sare, piper, usturoi, praf de ghimbir, mustarul boabe si cana de vin. O acopar cu un capac si o las la foc mic vre-o 3 ore. Timp in care, am verificat-o din cand in cand, am mai intors-o din cand in cand sa se coaca uniform si tot din cand in cand am mai adaugat cate putina apa, din cana aceea de care spunem la inceput. 
Cu vre-o 10 minute inainte sa se termine friptura am facut sos de marar Iar iaurtul l-am adaugat chiar dupa ce am luat sosul de pe foc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu